24/5 - 2010 ( Måndag )


Så här fint kan det vara i Nynäshamn på sommarn :)

Ja idag var det 4 varv på Nynäs-linjen som gällde.
På andra varvet anslöt även min arb.ledare. Det gick bra, hon högg i direkt och
jobbade på lika mycket som mig.. Det kom nämligen en stor lyxkryssare till
Nynäs i morse och självklart skulle alla in till stan... Mamma som jobbade
förmiddag fick ta dom då men dom skulle ju tillbaka oxå!!!!
Gissa vem som fick jobba som ett as då?? JO JAG!!!

Slutade jobbet vid 21 tiden och då kom Danne o Helen på fika o skit snack.
Sen körde jag hem dom till Ösmo och bytte samtidigt bil till deras hyundai.
Jag ska ha den ett par dagar medans dom har min saab upp till Gävle.

Kom precis hem därifrån nu och kastade mig ner i soffan för o uppdatera bloggen.
Men nu så är det gort och jag ska nu hoppa ner i sängen och sova min skönhetssömn :)

// Glenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0