23/5 - 2010 ( Söndag )


Bilden är på Manne som åker rutschkana :)

Ja då var denna vecka oxå slut då.. Idag har vi varit på Ingarö heeela dagen..
Meningen var att jag skulle ut o rida men det var så dåligt väder att vi
bara tog en promenad ner till stallet.
Emanuel fick dock rida ett par meter när vi tog ut hästen från hagen.
Han höll i sig för glatta livet men skrattade ändå :)

När vi kom tillbaka till huset så åkte Emma o tränade body combat.
Jag o jimmy tvättade av deras båt och sjösatte den sedan.

Sen åkte vi till Mölnvik och handlade mat. Nästan samtidigt som vi kom hem
därifrån så kom Emma tillbaka. Camilla o Emma fixade iordning mate och jag
måste nog erkänna att jag gjorde samma misstag som alltid :(
Åt för mycket :(

Vid kl 21 så började vi röra oss hemåt igen. Har en jävla huvudvärk som inte vill
släppa :( Tog nästan en timme att köra hem idag. Tro det eller ej men jag körde
under gällande hastighet heeeela vägen hem..

nu blir det lite fb o sen sova :)

//Glenn

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Vilken fin bild på Manne. Kul att han fick rida lite.

2010-05-24 @ 19:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0