20/5 - 2010 ( Torsdag )


På det här tåget gick det hett till :) hahaha..
Tåget började brinna i Älvsjö depån...

Idag var det "kurs med Kurt" fast Kurt hette igentligen Kim med det är ju
en världslig sak.
Det var nämligen repetions kurs i järnvägs trafik föreskrifter ( jtf ) samt evakuering.
Kursen fortsätter imorron oxå och då även apt ( arbets platts träff ).

Sov lite för länge i morse. Kursen började 08,30 och jag gick upp 08,05.
Tio minuter senare satt jag i bilen och prick 08,36 var jag framme i Älvsjö :)
Bedöm farten själva :)

Dagen var slut runt kl 15 tror jag det var, Då for jag hem och busade med
Emanuel :) Ja jo det blev lite kaffe oxå såklart :)
Malin hade kommit över till oss redan på förmiddagen och det är kanon när hon kommer hit!!
Inte bara för att hon e snäll utan även för att Camilla får sällskap och självklart
för att Emanuel älskar henne!! Han blir sååå glad när hon kommer hit och inte alls
lika gnällig som han annars kan vara framåt eftermiddagen.

På kvällen var jag och lämnade en mobil till min kompis Mange som haft sönder sin.
Hade en på hyllan som jag inte behövde så då kunde den ju göra lite nytta och flytta
hem till Magnus istället :)

När jag varit och lämnat nallen så åkte jag hem och hämtade hundarna och Malin.
Hon har ställt upp så mycket på oss o Emanuel så det minsta jag kunde göra var ju att
ge henne skjuts hem till västerort.
Det var inga köer varken dit heller hem så det tog bara ca 30-40 minuter åt varje
håll..

När jag till slut kom hem så fick jag en kopp kaffe utav min flicka.
Sen dess har jag legat här i soffan och kollat på tv samt fixat bloggarna.
Centerbloggen handlar idag om bostäder och at det ska vara en rättighet att

ha en egen bostad..

Nu blir det till att gå nanna igen då :)

natti natti..

//Glenn


Kommentarer
Postat av: jocke

1 timme å 21 minuter vh-äs... är INTE fort

2010-05-20 @ 23:06:37
Postat av: Glenn

titta noga.. det står 08,05 ju!! :D haha

2010-05-20 @ 23:49:37
Postat av: Malin

Tack igen för skjutsen! Verkligen supersnällt av dig! Och jag har lika kul som lillprinsen när jag hälsar på.. vi har nog samma humor ;)

2010-05-21 @ 17:50:00
URL: http://malinne.blogg.se/
Postat av: Skulle inte tro det

Järnvägsstyrelsens Trafikföreskrifter. Lyckades ni inte ens lära er vad vad föreskriften heter?

2010-05-25 @ 14:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0