19/5 - 2010 ( Onsdag )


Dagens bild är på Emmas bil som jag hand tvättade och vaxade för en vecka sen.
Den blev skit snygg när jag väl var klar! ( kl 01,30 på natten!!!!!! )

Ja då var det Onsdag igen då... Det är ju helt sjukt vad tiden har börjat springa
iväg!!
Dagen började med frukost ca kl 12. Sen for vi upp till city gross i Länna för
att handla lite mat o så. Sen hämtade vi svärmor på jobbet och åkte
hem till henne i Jordbro på fika.
Vid 16 tiden åkte jag hem för att byta om till uniformen. Jobbade till kl 23,17 men gick av
tåget redan 22,34 i Västerhaninge. Det är den största fördelen med mit jobb att man
har massa "pass-resor" :)


Efter jobbet hämtade jag familjen i Jordbro igen och åkte sedan hem.

Där e vi nu. har uppdaterat båda mina bloggar nu så nu blir det till att

krypa ner i sängen. Ska nämligen på kurs kl 08,30 imorron bitti!!!! usch så

tidigt!!!!!

//Glenn

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Fina fina bilen! Åter igen tack Glenn! Den blev jättefin =)



Kramis!!

2010-05-20 @ 07:51:29
URL: http://thewonderfulems.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Bra jobbat.

2010-05-20 @ 17:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0