18/5 - 2010 ( Tisdag )



Denna varma och otroligt fina dagen började med fika hos mor o far.
Pappa fyllde nämligen 64 år idag :)

Efter fikat var det bara åka hem o byta om till uniformen och åka till jobbet.
Hade en ganska kort tur idag ( 450 för er som är i branchen ) Jag började 16,53
och slutade 22,17 men var hemma innan kl 22 :) de e kanon att man kan va
hemma innan man slutar ju!! När jag kom hem så fixade Camilla kaffe och ett par rostade
mackor som vi intog i köket..

Emanuel har varit lite kinkig idag och inte velat äta så mycket men man märker
ändå att han blir lite bättre för var dag som går nu :)

Efter fikat har jag legat här framför datorn och skrivit till er kära läsare :)
Nu ska jag ut på balkongen och ta en cigg och sen kolla lite på FB innan det är
dags att nanna kudde..

Hade bra allihopa..

//Glenn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0