17/5 - 2010 ( Måndag )



Idag fick pappas älskling komma hem igen. Lite medtagen utav allt med ändå
"frisk"
Dom vet inte riktigt vad det var som var fel på honom men dom sa att
dom trodde att det kunde vara någon form utav astma. Det var tydligen
25% risk att han kunde ha det eftersom Camilla har de.
Men det kunde oxå bero på den kraftiga förkylning han haft
den senaste tiden. Mycket slem i hallsen och mycket snor i näsan. Då
blir det svårt att andas ju :(

Jag var inne vid sös och hämtade Manne o Camilla vid 11 tiden i förmiddags.
Därifrån åkte vi raka vägen till mamma o pappa för att hämta hundarna.
JA de blev fika oxå.. Vad trodde ni igentligen?? haha

Såhär mitt i inlägget vill jag passa på att TACKA ALLA SOM VISAT SITT STÖD!!
NI ÄR HEEEELT UNDERBARA OCH VI ÅLSKAR ER VERKLIGEN!!

Nu fortsätter inlägget :)
På kvällen kom Mannes flickvän Malin över. Det gjorde även Danne o Helen.
Tjejerna fixade maten och vi killar spelade Xbox 360. Det tyckte vi var en jämn uppdelning :)

Vid 22 tiden så körde jag hem Malin till sina föräldrar som bor vid
Islandstorget ( västra stockholm för er som undrar )
Det var inte den roligaste resan jag gjort genom våran vackra huvudstad kan man ju säga.
Självklart hade trafikverket ( gamla vv ) stängt av Essingeleden så ALLA bilar fick åka över
Liljeholmsbron och sen Västerbron ner mot Lindhagensplan och runt.. Det var som att köra i rusnings
trafik fast klockan var 22 på kvällen!!

Hemma var jag igen vid ca 23,34. Sen dess har jag spelat lite Xbox men det gick iget bra
så jag gav upp till slut..

Nu ska det rastas hundar och sedan sova.
Hoppas ni mår väl och frodas kära läsare..

//Glenn


Kommentarer
Postat av: Svärfaran och svärmoran

OCH VI ÅLSKAR ER OCKSÅ.

2010-05-18 @ 16:48:33
Postat av: Malin

Jättetack för skjutsen Glenn! Inte den roligaste bilresan nej men verkligen supersnällt av dej!!!

2010-05-18 @ 17:07:37
URL: http://malinne.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Nu har jag sjungit "Hej gamle man" för din pappa.

O Danne prata lite Whiskyträff med honom, så du vet.

2010-05-18 @ 18:19:02
Postat av: Glenn

hahaha oki oki... blev han glad då?? hihi

2010-05-18 @ 23:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0