16/5 - 2010 ( Söndag )


Dagens bild är på världens mest underbara unge!!

Ja kära läsare... Det är inte direkt roligt att berätta om den här dagen :(

Idag var det meningen att vi skulle åka o handla hem lite mat
innan jag skulle till jobbet men så blev det ICKE.

Istället fick jag lasta familjen i bilen, släppa av hundarna i Lida hos mor
och far och sen köra i il fart in till Södersjukhuset.
Den underbara ungen på bilden åvan hade nämligen jätte svårt att andas :(
Han kämpade som ett djur för att få i sig luft och hans halls lät som en
skördetröska ungifär!!

När vi kom in til "sös" så fick vi hjälp jätte fort och dom var hur snälla
som hellst. Dom fixade och donade som sjuttun med Emanuel
och fick honom till att lugna ner sig lite. Han har fått syrgas
och luftrörs vidgande medicin under dagen och det sista jag hörde
från camilla nu ikväll var att det var stabilt med honom.

Camillas mobil hade nämligen inget batteri kvar så den dog men vi han bestämma
att jag ska packa en väska och ta med imorron så hon kan ladda sin mobil samt få
lite frächa kläder. Ingen utav oss hade ju räknat med att dom skulle bli kvar där inatt.

Jag uppdaterar bloggen imorron så ni vet vad som händer..

//Glenn

följande är till familjen: Jag vill börja med att säga att jag älskar er över allt annat på hela jorden och jag saknar er otroligt mycket!!
Önskar att jag kunde varit hos er hela kvällen men jag lovar att komma in
direkt jag vaknar imorron!! om jag nu kan sova vill säga :( Ber till gud att våran
underbara son blir bättre och att ni får följa med mig hem imorron igen!!
Alla är jätte oroliga för er och undrar hur det går med allt..
Du kan inte hade
lätt älskling som måste ligga i ett rum på 5kvm med en gnällig / sjuk bebis!!
Skulle göra allt för att byta av dig men när jag slutade så var det ingen ide att
komma in. :(
Ni finns i mina tankar hela tiden och jag längtar tills vi ses imorron..
puss kyss o kram mina älskade änglar!! 

Kommentarer
Postat av: Kipsy

Hoppas lille Manne kryar på sig! Tänker på er!

Hoppas du får en riktigt fin dag Glenn & krama Camilla & lille prinsen! Kramar Fannie

2010-05-17 @ 07:01:18
URL: http://karmakipsy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0