8/6 - 2010 ( Tisdag )



Hej hej.. Både igår och idag har det bara varit jobb jobb och jobb som gällt :(
Både igår och idag har jag haft straffkomendering kan man säga, 2 varv per dag
på södertälje - märsta linjen.

Det är ju heeelt sjukt att det ska ta över en och en halv timme enkel resa
från södertälje till märsta!! När man kör samma sträcka på ca 45-55 minuter
med bil!!
Ja ja skit samma jag har ju betalt så varför klaga igentligen!?
Men hur som helst så saknar jag min kära nynäs linje.. De går liksom inte att
komma ifrån..

Nu ligger jag ialla fall hemma i soffan o myser med en kopp kaffe i ena handen och skriver
på datan med den andra :)

Jag hoppas utav hela mitt hjärta att det är riktigt bra med er där ute,
vart ni än är..
På återseende sålänge da ;)
moi moi

//Glenn

Kommentarer
Postat av: Danilo

HAAAHAAA!!! Värst är Söc-Öte med vändningen i Söd..... DET är segt, fan tar det? en kvart o åka bara ett par stationer?! WTF!! Skit i bron mot hamnen, fixa raka spåret till centrum i stället för å ta omvägen via hamnen! O raster i Märsta vill jag ha! Så jag kan flightnörda lite längre :D

2010-06-08 @ 23:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0