4/6 - 2010 ( Fredag )


Dagens bild fick bli på mig o min nya tjej ;) Camilla känner sig dock
inte hotad
:)

Aaa då var fredagen till ända då :) Tog en riktig sov morron idag

och gick inte ur sängen förrän kl 12,30.

Under dagen var vi på Bauhaus o köpte födelsedags presenter till pappa.

Han fick: 8st plantor utav olika slag. bla 2st paprika plantor, 3st kaktusar.

Dom andra kommer jag inte ihåg namnen på men de var blommor ialla fall ;)

Självklart var det krukor till oxå..
När de var inhandlat åkte vi hem till mor o far och överlämmnade ogräset o tog en fika.



Sen for vi upp till Jordbro för att äta middag hos svärföräldra
rna tillsammans med underbara

jimmy och emma.. Det bjöds på kanon god mat och idag lyckades jag strunta i o ta den där

sista portionen som gör att man blir sådär jätte mätt.. Efter maten blev det självklart fika

oxå. Vid 20 tiden åkte vi hem igen, Jimmy o Emma hängde på. När vi kom hem så blev det

en kopp kaffe till medans vi satt i soffan och snackade skit en stund.. När dom underbara

inventarierna åkt hem intog jag liggande läge i soffan o så har det varit fram tills nu :)


Imorron ( lördag ) kommer jag nog inte skriva nån blogg för då ska vi åka på

kryssning med cinderella :) Emanuel kommer vara hos faan päronen och

vov 1 o 2 kommer spendera sin helg hemma hos mamma o pappa i Lida.

Ska bli sååå skönt :)

Ha nu en trevlig helg så hörs / syns vi på söndag kväll :)

//Glenn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0