17/6 - 2010 ( Torsdag )


Tjenis tjenis alla vänner :)
Jobbade natt till idag så jag slutade jobbet vid 07,20 tiden imorse.
Men jag kunde inte bara åka hem o lägga mig eftersom jag börjar typ
kl 07,20 imorron bitti. Var liksom tvungen att vända dygn så det fick bli en
reäl fika turne under dagen :) Började med att åka upp till svärmor i Jordbro
där även resten utav familjen höll till. Dom sov över där så
när jag kom dit blev det frukost.

Käkade frulle där som sagt och drack nog 2 koppar kaffe med.
Sen åkte jag därifrån ner till Pappa i Lida för att sitta på alltanen och
mysa i solen. Självklart blev det fika med kaffe där oxå :)

Efter ca 2 timmar hos pappa så for jag vidare till fru Tut i Tungelsta.
Kan ni gissa vad som hände där?? Jo då de blev fika o kaffe där med :)

När jag varit där i ett par timmar så åkte jag o hämtade familjen i Jordbro och
körde sedan hem. Jimmy o Emma kom ju nämligen på middag idag.
Efter middagen blev det lite fika o kaffe!!

Nu har jag precis intagit kvälls-kaffet och ska snart hoppa i säng för imorron börjar jag ju
som sagt tidigt, 4 varv på Nynäslinjen väntar :) Underbart!!!

Efter jobbet i morgon ska jag till Älvsjö o hämta mitt nya Xbox360 som jag köpt utav en kollega :)


//Glenn

Kommentarer
Postat av: Svärmor

Jag skulle få magsår av allt kaffe.

2010-06-27 @ 18:31:45
Postat av: sVÄRMOR

Har du somnat eller?

2010-07-01 @ 23:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0