14/6 - 2010 ( Måndag )


Dagens bil är på en utav mammas sommriga blommor :)

Sorry att jag inte skrivit på 4 dagar nu men jag har jobbat jobbat o jobbat
så det har inte riktigt funnits tid tyvär :(

Idag har det varit en jätte mysig dag!!
Det var visserligen inte såå kul att börja jobbet kl 04,25 imorse
men när jag slutade kl 10,10 så blev det fika på centralen
samt lite skit snack med kollegor mm.. Man kan säga att det var
lite specielt idag :)

Det är världens bästa kollegor / vänner man kan ha måste jag säga!!
Vi på pendeln är som en enda stor familj typ. Några kramas man med,
andra skakar man hand med och vissa säger man knappt hej till men dom är inte många..

Ett par timmar efter jag slutat började jag ialla fall åka mot Västerhaninge.
Tog bilen till stationen i morse så när jag klev av tåget tog jag bilen hem och hämtade familjen
och sen bar det av till Danne och Helen i Ösmo för fika och mat.
Stannade där till ca 20,30 då vi for hemmåt igen.

Nu håller manne på o sommna o jag ligger som vanligt i soffan :)

//Glenn


Kommentarer
Postat av: camilla

varför speciellt? puss

2010-06-14 @ 21:51:20
URL: http://camie84.blogg.se/
Postat av: Glenn

för att man kännde en gemenskap jag aldrig kännt på ett jobb förut

2010-06-14 @ 21:54:46
Postat av: Fanny

Du har inte funderat på att blogga på jobbet? Det finns ju en del i tågen att blogga på om man åker på stommen =)

2010-06-17 @ 23:54:04
URL: http://fnozie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0