14/7 - 2010 (onsdag)


Lugn o fin nu!! Nej jag har inte bytt jobb!! Men däremot så jobbar jag lite extra ibland
på Roffes bilbärgning och då kör jag oftast denna bilen som e på bilden :)

Ja som ni säkert har märkt så har jag inte skrivit på ett tag. Vet inte vad som hände
men pang sa det så var det sommar och då var det som att musten gick ur mig.
Eller så kan de vara så att man spenderar mindre tid i soffan hemma och mer
tid ute i det fria??

Hur som helst så har det inte hänt så där jätte mycke..
Livet rullar på som vanligt med
mycket jobb o mindre fritid :)


manuel växer så det knakar och har nu börjat gå själv, dock bara 4 steg i tagen än
så länge. varför bara 4 undrar ni?? Jo för sen kommer han på att ingen håller i honom o
de e ju läskigt att stå själv ju!! Mn jag är nästan säker på att han kommer springa
omkring obehindrat inom nån månad eller två :)

En stor sak har dock hänt kom jag på nu!! Camilla har börjat övningsköra!!
Hon e jätte duktig!! Redan första dagen så körde hon i tätort,landsväg och MOTORVÄG!!!
Det enda som är lite problem är att bilen tenderar att dra åt höger när Camilla
kör men kontigt nog inte när jag kör ;)
Har bilder i mobilen som jag ska ladda upp så ni får se när vi e ute men de blir
inte idag... Imorron kanske :)

Skepp o hojj :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0